5 תשובות
פשוט חיים לא כזה אכפת לי מה אנשים אחרים עושים
רגילים וזה חיים שהם די טובים למי שאוהב מסגרת
תכלס לא נשמע כזה רע
שואל השאלה:
^באמת נשמע לך טוב חיים בלי תחביבים? מטרות? פשוט לחיות?
לדעתי זה די חרא
^באמת נשמע לך טוב חיים בלי תחביבים? מטרות? פשוט לחיות?
לדעתי זה די חרא
אנונימית
כל עוד אני חי זה מספיק טוב בשבילי. אם אותו אדם לא מאבד את זה בסופו של דבר נראלי שהוא די נהנה לחיות את החיים האלה.
כי זה בייסיקלי בחירה.
כי זה בייסיקלי בחירה.
באותו הנושא: