4 תשובות
הם נראים כמו ההפך הגמור ממה שאני רוצה ולא בצורה נחמדה
אנונימית
אני רוצה שיהיו לי חיי חברה ורצון לחיות וחיים בסדר פלוס מינוס
כרגע החיי חברה שלי זה כמו שאני נרדמת בשעה שמונה הרצון לחיות דומה לבלסטין
לא הייתי רוצה שיהיו לי חיים, והם פשוט גיהנום .
הייתי רוצה שהחיים שלי ימשיכו רגיל, רק שהחדר שלי יהיה מסודר וזהו ברוך השם מספיק לי