4 תשובות
שההורים שלי היו מבינים אותי יותר ושהקשר בנינו היה חזק יותר.
ושאני אגור במקום עם הרבה חברים ולא 2
שיהיה לי אבא טוב, שלא תהיה קורונה, וזהו כעקרון.
שהעבר שלי ישחרר ממני, שיהיה לי יותר מזל, שלא הייתי עושה את הדברים שהייתי עושה פעם.
אנונימית
שאני יותר אסמוך על עצמי ועל ההחלטות שאני עושה, שאני אלמד לוותר שצריך או להפך, לא לוותר שצריך