7 תשובות
אם את כבר לא בגיל של בית ספר , אז אולי ללמוד מקצוע
או לחפש עבודה
שואל השאלה:
אני מלשבית אבל לא ברור אם אני בכלל אתגייס
אנונימית
אולי לקרוא ספרים?
גם לי התחיל להיות ממש ממש קשה להישאר בבית, אני לא יכולה עם זה.
אבל לקרוא ספרים עוזר לי מאוד...זה מכניס אותך לעולם אחר...אולי תנסי?
שואל השאלה:
אני קוראת מלא ספרים אבל גם זה כבר נהיה לי משעמם בגלל שאני עושה את זה הרבה
אנונימית
אני הייתי תקוע כמוך פעם - לא רצו לגייס אותי ונתנו לי פטור..בסוף ישבתי בבית ככה כמעט שנתיים...(בסוף התגייסתי) ..למזלי היו לי חברים ומשחקי מחשב וסרטים ממש העבירו לי את הזמן..ואם את רוצה לדבר מוזמנת לפנות אליי בפרטי :)
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.
שואל השאלה:
כן על ההורים שלי, מרגישה איתם הכי בנוח בעולם ומשתפת אותם בכל :)
אנונימית