5 תשובות
אני איתך בזה, הלוואי שהיו לי עצות לתת לך... ):
אולי תנסי לעשות דברים שעושים לך טוב על הלב תנסי להכיר אנשים חדשים
אולי תחזקי קשר עם חברים? הייתה לי גם תקופה כזאת ופשוט התחלתי לראות סרטים סדרות ללמוד ולהיות בקשר קבוע עם חברים וזה עזר לי
שואל השאלה:
מצטערת שאת מרגישה ככה baby girl^
מצטערת שאת מרגישה ככה baby girl^
אנונימית
שואל השאלה:
תןדה לכולם על העצות, חלק מתחושת הלבד נובעת מזה שאין לי הרבה חברים, יש לי אחת ולא הכי באלי לדבר איתה... תודה בכל מקרה(:
תןדה לכולם על העצות, חלק מתחושת הלבד נובעת מזה שאין לי הרבה חברים, יש לי אחת ולא הכי באלי לדבר איתה... תודה בכל מקרה(:
אנונימית