5 תשובות
מסכימה איתך, וגם אחרי שהחליטו על הפסקת אש, מי שמיידע את הציבור זה החמאס ולא הממשלה
פשוט בדיחה
הכל יהיה בסדר בעזרת השם, בורא עולם שומר עלינו ואנחנו העם הנבחר. חוץ מזה שמתוך ה300 רקטות רק ערבים נפגעו.
בורא עולם שומר עלינו.
כן, את צודקת בהחלט
מסכימה איתך ב100%
אם הייתה לי יכולת לבוא להפגנה הייתי באה אבל אני תומכת בכם מפה
ביבי הפסיד את הקולות של המשפחה שלי ממזמן