12 תשובות
בקטנה
לא
יאפ, היא שינתה אותה לגמרי
לא היו לי חיי חברה גם לפני
היה לי ילד בכיתה שממש זה פגע לו בקשר ברמה שהוא לא דיבר כל הקורונה עם אף אחד והוא עזב את הבית ספר על זה!
כן וזה עשה לי רק טוב 3>
אנונימית
לא
גם לפני לא היו לי חברים
לא. ולמה את נותנת פרחים לאנשים שלא ענו תשובה מיוחדת או שונה מהאחרים?
לא, דווקא עזר לי לגלות עוד אנשים עם תחומי עניין דומים (וגם תחומי העניין שלי השתנו דרסטית p:)
אני חושבת שלרוב זה דווקא הורס- (אני לא יודעת, זאת רק דעתי)
בעיקר כי שנה שעברה עליתי לכיתה חדשה, כיתה ז' ובית ספר חדש
אנונימית
לחלוטין פגעה. אבל היא נתנה לי דברים אחרים שבלי המגיפה לא הייתי מקבלת, לפחות לא בשלב הזה בחיי
פגעה וביותר דברים