8 תשובות
כן
לפני הקורונה כן בזמן הקורונה פחוץ
אין לי חיי חברה בשום צורה שהיא
חחח בכלל לא
אני גם לא
חחח אני כל היום בבית אוכל במבה עלק חיי חברה
לא הרגת אותיי
טיפה ממש
אבל אני מחפה על זה בריברדייל
שמה יש להם אקשן (:
לא ממש אבל בזכות הקורונה הכרתי את הבן זוג שלי והוא גרם לזה שיש לי חיי חברה ויש לי מה לעשות בכל יום וכל יום איתו הוא הרפתקה. ממש ככה