70 תשובות
חד משמעית לא.
לא!
כן כן כן כן כן
ככ לא
לא.אוהבת את הבחוץ
כן לא באלי לחזור לבית ספר
חחח קצת
כן
רק ל''חופש''
בגלל הבית ספר הזה כן :/
ממש לא
איפשהו אני כן אתגעגע
לא
כן
תלוי למה
הדברים שאני כן אתגעגע אליהם הם:
- עבודות מחליפות מבחנים
-אין שעת אפס
- זמן בשפע לעשות מה שאתה אוהב
הדברים שאני כן אתגעגע אליהם הם:
- עבודות מחליפות מבחנים
-אין שעת אפס
- זמן בשפע לעשות מה שאתה אוהב
אבל זה המצב הנוכחי...
אנונימי
כן, הכי כיף ללמוד בבית ולהיות בבית
ממש אבל ממש לא
כן ולא
כן: לימים שלא ממש למדנו ולא יהיה בי"ס.
לא: כי לא ניפגשתי ממזמן עם חברים ואני אדם שתמיד אוהבת לצאת וליהיות חופשייה כזאת
כן: לימים שלא ממש למדנו ולא יהיה בי"ס.
לא: כי לא ניפגשתי ממזמן עם חברים ואני אדם שתמיד אוהבת לצאת וליהיות חופשייה כזאת
כן
עשה לי טוב הבידוד
עשה לי טוב הבידוד
אנונימית
בתור חיילת שממיינת לחיל מסויים- אנחנו עכשיו חזרנו לצבא אחרי חודשיים בבית ויש לנו עומס מטורף וטוחנים אותנו רצח, וכמובן שתוסיפו לזה את הפחד להידבק במסגרת המיונים- עדיין לא אתגעגע לתקופה של הקורונה.. בלי לראות את אחיות שלי שנשואות, בלי לראות חברים בכלל, לצאת, מגע וכו' זה ממש קשה ומיציתי
אנונימית
ברור
אני אומרת לכם שכשנחזור כל האינסטגרם יהיה מלא במימס של "אפשר עוד גל קורונה"
אני אומרת לכם שכשנחזור כל האינסטגרם יהיה מלא במימס של "אפשר עוד גל קורונה"
קצת
טוב לי בבית כי אני טיפוס בית
אבל אני אשמח מאוד כשתהיה תרופה גם כי אפילו לי מתחיל לשעמם
טוב לי בבית כי אני טיפוס בית
אבל אני אשמח מאוד כשתהיה תרופה גם כי אפילו לי מתחיל לשעמם
הקורונה לא הולכת להעלם ..
אנונימי
כן.
כולם פה רוצים לחזור לבתי ספר, אחרי שבוע אתם בוכים תאמינו לי.
כולם פה רוצים לחזור לבתי ספר, אחרי שבוע אתם בוכים תאמינו לי.
חודשיים אני בבית
ואני לא רוצה לחזור לבית ספר
אני לא אוהבת בית ספר
ואני לא רוצה לחזור לבית ספר
אני לא אוהבת בית ספר
כןן מאוד
אנונימית
יא מלון
ממש לא ! ,
תאמת שלא
כן מאוד אתגעגע לא מבינה מה אתם סובלים כלכך
סתם אנשים אוהבים להתלונן במיוחד ישראלים הכל רע להם
סתם אנשים אוהבים להתלונן במיוחד ישראלים הכל רע להם
אנונימית
האנשים הדוחים שעושים מינוס לאנשים שאומרים לא , רק רוצה להגיד לכם שבזמן שאתם רושמים את זה אנשים בוכים שאיבדו מישהו קרוב אליהם בגלל הקורונה.
לא בחיים לא
אני עכשיו ממש לא אוהבת את המצב אבל יש סיכוי שאני אגיד סתם בתור ביטוי. "היה עדיף כבר שהיינו חוזרים לתקופת הקורונה"
חד משמעית לא
אני שונא את זה
אני שונא את זה
חד משמעית כן.
אני אוהב את התקופה הזו יותר משגרה.
אני אוהב את התקופה הזו יותר משגרה.
אלון שמעתי שיש לך יום הולדת ואתה בבידוד כי הייתה בפיראט האדום יא תחת אנחנו מקווים כל החבורה שהייתה לך יום הולדת טעימה ואכלת את כל המנות ששלחנו לך ב take away מאחלים לך שתמשיך להיות בן אדם זהב עם לב טוב וחבר אמת אוהבים אותך יא מלון מהחבורה הכי משוגעת בארץ אוהב אותך אח שלי היקר
יש בזה משהו אי אפשר להגיד שלא
ממש לא.
לא
כן קצת
אני אתגעגע לשעות שינה אבל חוץ מזה ממש לא
תאמת שקצת
ממש לא
זה אירוני כי יש מישהו עם אבולה בתמונה
ולא אני לא אתגעגע התקופת קורונה לא עשתה לי טוב
ולא אני לא אתגעגע התקופת קורונה לא עשתה לי טוב
כן כלכך קמתי בכיף שלי כל יום .. עשיתי כלום! אמאלה איך לא הערכתי אתזה יותר
סליחה מי לא מתגעגע לימים בלי בית ספר ?
יכול להיות שבתקופות מסויימות אני ארצה להפסיק ללמוד אבל לא לזמן כזה ארוך
לא. זה עשה לי חרא. ממש.
לא
כן
בהחלט
אני אתגעגע לדברים מסויימים ולחופש שהיה לי (לפני זה הייתי בעומס הזוי). אבל אני גם שמחה שמתחילים לחזור לשגרה כי התגעגעתי לחברים שלי
לא אשקר, יכול להיות
כן :((
כן ממש
בעצם לא, יש מתים בקורונה
מאוד
כאילו גם החיים הרגילים סבבה אבל היה ממש כיף
כאילו גם החיים הרגילים סבבה אבל היה ממש כיף
כוון
וואו כן כל כך כןן
הכי לא
כן
באותו הנושא: