התחברות הרשמה

אם לאהוב זה לא עולה כסף, למה כולם קמצנים באהבה?

13 באוקטובר 2021, 07:39
למהיום האהבההתאהבותתימניםקמצנים    
6 תשובות
כי רגשות ותחושות זה לא כסף
ח
חזירון המזל
כי זה לא קל
S
Star girl
כי בכללי, יש אנשים שלהם לא מגיע אהבה
תכלת~
כי הם אתיופים
מ
מסיבה בחיפה מסיבתית
גם לשנוא לא עולה
s
shetefdam
משחק סכום אפס

אין לי אהבה אינסופית
אני חי, מוריד?
באותו הנושא:
אם לאהוב זה לא עולה כסף, למה כולם קמצנים באהבה?
מה השיר האהוב עליכם בעולם כולו?
למה התימנים כאלה קמצנים? לא כולם...
למה כולם קמצנים לפרח?
למה כולם קמצנים בפרחים
למה כולם כל כך קמצנים על פרחים
למה אנשים קמצנים באתר הזה על לתת פרחים כאילו מה נסגר זה עולה לכם כסף?!?!
אוף חייב לישון ואמרתי שעוד פרח אחד אני הולך לישון וכולם קמצנים
למה כולם כל כך קמצנים בפרחים?
רק אני שונאת שנהיה טרנד לאהוב מיינקראפט וכולם משקרים שהם הכירו ואהבו את זה כל הזמן ?
למה כולם פה קמצנים בפרחים