5 תשובות
כי לא עזרנו להם בשאלה? אדק
שמעי.. זה לא קמצנות. או שהתשובות לא עוזרות/ נגמרו לו הפרחים.
שואל השאלה:
תלא קשור
אני עונה ולא נותנים גם כשיש להם
שואל השאלה:
אני למשל נתתי
תלמדו ממני
כי הם כנראה לא אהבו את התשובה או שהתשובה לא עזרה להם מספיק