התחברות הרשמה

למה כולם כל כך קמצנים בפרחים?

17 בינואר 2020, 21:03
פרחים בסטיפספרחיםהגדרת פרחיםקמצנותויזואלי    
6 תשובות
אתה לא
I
IC in your face
אנשים כפויי טובה
7
7שבע
כי מותר רק עד 5 פרחים
מ
משוב
כי יש הגבלה לפרחים.
B
Black Angel.
מסכימה איתך
J
JUSTMEE//1
אני לא :)
א
אָן
באותו הנושא:
למה כולם קמצנים בפרחים
למה כולם קמצנים לפרח?
אתם קמצנים בפרחים? תאמת
אתם קמצנים בלחלק פרחים למשתמשים?
איזה קמצנים אתם היום בפרחים מה קרה
אוף חייב לישון ואמרתי שעוד פרח אחד אני הולך לישון וכולם קמצנים
למה כולם פה קמצנים בפרחים
למה כולם קמצנים על פרחים ולא נחמדים שכותבים להם אני חדש ולא מבין מה הקטע זה בגלל השם שלי ?
גם אתם שמתם לב שאנשים התחילו להיות קמצנים לגבי פרחים?
גם אתם שמתם לב שהרבה באתר התחילו לקמצן בפרחים?!
למה אנשים קמצנים באתר הזה על לתת פרחים כאילו מה נסגר זה עולה לכם כסף?!?!