התחברות
הרשמה
חח זה בסדר לשלוח לחבר שלי שאני זקוקה לצומי?
1 ביולי 2020, 23:35
הודעות
צום
תמיכה
תשובה אחת
כן מאד
הוא חבר שלך הוא הראשון לתת לך צומי.
Pikachu :)
באותו הנושא:
בת 15 מרגישה שאני זקוקה למגע, חיבוק עם מישהו, ידיד חבר מנ אני יכולה לעשות?
זה בסדר לשלוח פה "היי" לאנשים שאני לא מכירה?
זה בסדר לשלוח תמונה בחזייה לחבר שלי?
חבר שלי נפרד ממני ואפילו לא חשב לשלוח לי הודעה לראות אם הכל בסדר ואיך אני
זה בסדר לשלוח את זה לחבר שלי?
יש איזה משתמשת שיש לה תשובות שאני אוהב, זה יהיה בסדר לשלוח לה הודעה ולהכיר אותה?
זה נשמע לכם בסדר לשלוח לדו איט פור ישראל תמונה שלי ושל חבר שלי שאני עם חזייה ותחתונים והוא בלי חולצה??
זה בסדר לשלוח תמונה לחבר שלי בחזייה בסנאפצאט (נמחק אחרי 3 שניות)
אני מרגישה ממש בודדה, אני זקוקה לחבר/ה כרגע..
לא האמנתי שאני ארשום על זה פוסט אף פעם, אבל בבקשה, מתחננת, תעזרו לי. אני זקוקה לעצה שלכם, יותר ממה שאני זקוקה להכל.
אני מתגעגעת לחבר שלי הוא בצבא ולא התראנו הרבה זמן אני זקוקה לעצות