התחברות
הרשמה
יש מישהו שאני רוצה והוא גר בדרום דיברנו ממש ממש קצת אני מכירה אוצו דרך חברים לשלוח לו עם הוא בסדר?
16 במאי 2021, 16:14
הודעות
SMS
דואר אלקטרוני
נושאים לשיחה
אינסטגרם
2 תשובות
כן
a
amelia shepherd
שואל השאלה:
אניממפחדת להציק לו
.
. א נ ו נ י מ ת .
באותו הנושא:
הגיוני שאני רוצה מלחמה כי נמאס לי כבר לחיות ככה בדרום?
אם מישהו רוצה שאני אשלח לו תמונה והוא לוחץ קצת שאני אשלח לו מה זה אומר??
יש מישהו שאני איתו שקטע והוא ממש אוהב אותי והוא רוצה אותי
אם אני פרואנית ופרו זו מדינה בדרום אמריקה הלטינית, אני יכולה להגיד שאני דרום אמריקאית/ לטינית?
אני הכרתי פה מישהו ממש חמוד ואני חושבת שהתאהבתי בו אבל הבעיה היא שאני, גרה בצפון והוא בדרום מה לעשות?
יש מישהו שאני בקטע איתו והוא רוצה שאני ישן אצלו
למה שמישהו מדבר איתי שאני אומרת למישהו שאני גרה בדרום והוא מהמרכז הוא פתאום כבר לא בקטע?
התאהבתי במישהו מהפייסבוק . והוא גר בצפון(אני בדרום)..
היי...יש שירות לאומי שאני ממש רוצה. הבעיה היא שאני גרה בדרום והשירות לאומי בצפון .האם ללכת לשירות הזה לדעתכם?
נכון נסראללה הוא מלבנון,אז מי אחראי בעזה על המלחמה עכשיו בדרום?כי תמיד יש בדרום
שמעתי מבחוץ שמישהו צעק איטבח אל יהוד אללה הוא אכבר (אני לא גרה בדרום)