4 תשובות
אחותי חולה עכשיו יש לה חום שיעולים ליחה כאבב ראש ואוזנים
היה לי חום ממש נמוך, ואיזה שלושה ימים בלי טעם וריח, אבל חוץ מזה הרגשתי מעולה
לי לא היה כלום.
הייתי א-סימפטומטי.
הרגשתי כמו צינון
קשיי נשימה נזלת
חום לא היה