10 תשובות
שיעול חוסר טעם וריח וזהו בדרך כלל
כשחליתי נעלם לי חוש הריח.. בחילות בבוקר.. כאבי ראש.. צינון..
אחרי 3 חודשים מההחלמה חוש הריח שלי נדפק ואני כרגע כבר חודש וחצי ככה
אחרי 3 חודשים מההחלמה חוש הריח שלי נדפק ואני כרגע כבר חודש וחצי ככה
זה אינדיבידואלי לי היה ואין לי כלום
כך גם בתסמינים לא לכולם
כך גם בתסמינים לא לכולם
לא היה לי אבל מישהו שאני מכירה אמר שזה הרגיש כמו שפעת
היו לו אותם תסמינים
היו לו אותם תסמינים
כאבי ראש נורא חזקים
סחרחורות
ובחילות
סחרחורות
ובחילות
יש גם קורונה בלי תופעות
סתם עייפות. קורונה זה כלום לרוב האנשים דיי להיבהל מזה.
^סתם עייפות? יש הרבה תסמינים זה תלוי.
אנונימית
תאמיני לי שהרגשתי בסדר גמור לפני כן אבל אחרי שחזרתי מהמלון קורונה המזעזע מכל בחינה הזה הרגשתי הרבה יותר גרוע. לא הפסקתי לשלשל את מה שאכלתי שם, חבר שלי הקיא. רמת הנקיון פשוט אין מילים כמה שהיא הייתה נוראית. לדעתי הם אפילו לא מנקים בין אורח לאורח.
הרגשנו על הפנים.
הרגשנו על הפנים.
אוקיי אבל זה לא מה שהיא שאלה וזה שלך לא היו תסמינים לא אומר שאין תסמינים והכל בסדר שואלת השאלה לא צריכה להילחץ או משהו אבל גם לקחת בחשבון שיש גם תסמינים ולא מעט
אנונימית
באותו הנושא: