6 תשובות
לא יודע אבל זה לא בסדר
זב לא
כי זה מה שהדור שלנו קבע
בחרנו את זה בעצמנו
לצערי
מודל היופי, מאז שנולדנו משדרים לנו שלהיות בתת משקל זה יפה, שאם את לא רזה תרעיבי את עצמך
בשנים האחרונות זה הולך ונהיה פחות, אבל עדיין
כי כשמישהו אומר "שמנה" הכוונה היא בעלת יותר מידי משקל, זו המשמעות של המילה בשביל אנשים, יותר מידי שומן.
ורזה זה פשוט לא יותר מידי שומן, ללא שומן עודף. לפעמים זה גם יכול להיות פחות מידי שומן וזה למה זה לא תמיד מחמאה.
כי אם את בגודל של טנק זה לא בריא