16 תשובות
זה לא קללה.. זה באמת שם של מקום
הרבה משתמשים בזה כקללה אבל כן זה סך הכל מקום שממנו באת
גם רוב שחורים בישראל הם אתיופים רגילים לא כושים
אנונימי
אתה בהחלט צודק חבר
זה לא קללה...
אנונימי
זה לא קללה אבל בדרך כלל מתייחסים לזה כקללה
אנונימי
כי עם השנים זה נהיה עלבון וקללה אז לא אומרים את זה
{zZ
ממתי זה קללה??

זה שיש אנשים שאומרים את זה כעלבון לא אומר שצריך להתייחס אל זה ככה..
כנראה בגלל שזה היה הכינוי גנאי של הלבנים לשחורים באמריקה בתקופה הגזענית הקשה
^כוש במפה זה בסודאן אריתראה ואתיופיה
מי שבא שם הוא כושי ככה קראו להם פעם :)
אנונימי
בדיוק.פעם.
אז תפסיקו לבלבל תמוח עם התירוצים האלה.
^^אז למה אתם קוראים ככה לכל שחור ולא רק לאתיופים וסודנים?
כי הפכתם את זה למילה מקבילה לנ וורד.
ולגבי השאלה נראלי שזה ניהיה מילת גנאי כי זה שם של עם שהיה כהה עור וזה העם הכהה עור היחידי שמופיע בתנך ושמוכר ביהדות
אז הם התחילו בישראל לקרוא כושי לכל בן אדם שחור גם אם הוא לא כושי
ואז זה ניהיה מילה מקבילה לנ וורד
אנונימית
האנשים שסוברים שזה קללה ונעלבים מזה הם פשוט עמוק בפנים חושבים שזה דבר רע ומי שלא חושב שזה קללה לא חושב שזה דבר רע

ככה עובדים קללות
^יהומו
אנונימי
.black barbie
אהבת חיי כמה עובדות את מוציאה מפיך זה מדהים
אנונימית
^יש הרבה ארצות ערב.
נגיד ואתם קוראים לשחור "כושי" בטענה שזאת ארץ,איפה זה על המפה?אתם יודעים מי האנשים של ארץ "כוש"??
זה כמו שיגידו ש"ז*ונה" זה מקצוע ולא קללה זה נראה לכם הגיוני?
כולכם צבועים כי ברגע שמישהו אומר כושי הוא ממש לא מתכוון לארץ כוש,זה קללה לכל דבר אל תהיו תמימים.
חוץ מזה תזהרו לקרוא לשחור "כושי" כי יקנסו אתכם :)
זה לא קללה זה פשוט קמצ גזעני זה כמו שאני אקרא למישהו ערבי ערבי
כאילו היי ערבי
זה לא אמור להיות קללה
אבל זה כן
אני יכולה לתבוע אתכם על מילה פוגענית שכזו