10 תשובות
לכי על זה!!
די קר לקצר
שואל השאלה:
אם מישהי יעיר לי על זה שאני לבנה רצח חחח?
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שאצלנו לא מדליקים מזגנים אז לא קר בכלל.הפוך
אנונימית
שוב, מה שעושה לך טוב :)
שואל השאלה:
אני לא יודעתת:(
אנונימית
כןן!!
כן אבל תביאי סוויט שריט למזגן
מה שמרגיש לך נכון באותו הרגע
שואל השאלה:
אני לא כלכך שלמה עם הגוף שלי.אבל השורט נדיר
אנונימית