6 תשובות
תלכי מה רע
תלכי, יש סיכוי טוב שתיהני. אולי כדאי שתיקחי חברה איתך, נראה לי יותר כיף
אל תלכי הם גרועים wtf עדיף להישאר בבית ולשמוע מוזיקה איכותית....
אנונימית
שואל השאלה:
אני כתבתי שאני לא באה למוזיקה אני באה בשביל לראות אותם וללכת
אנונימית
אם נועה קירל מופיעה אז מן הסתם שיהיה עמוס. למה לא תהני עם יהיה עמוס?