4 תשובות
אני לא ממליצה להיכנס לעולם הדוגמנות
לא הייתי אבל תלכי אין לך מה להפסיד
שואל השאלה:
למה לא ^?
למה לא ^?
אנונימית
ברגע שאת נכנסת לעולם הדוגמנות את תהיי תמיד בלחץ להיות בגזרה הנכונה, את לא תוכלי לאכול מה שבא לך, את תמיד תהיי בתחרות מי יותר.. תשמעי הרבה ביקורות, כל הזמן יש השוואות, זה מוריד את הביטחון, זה עולם ממש שטחי, את חייבת לעמוד בדרישות, תעברי מלא מאודישן לאודישן, לא תצליחי כנראה להתמקד בלימודים..
הלכתי לאודישן ופשוט על ההתחלה בדקו את ההיקפים שלי, המידות שלי, הגובה שלי, ממש בחנו אותי.
הלכתי לאודישן ופשוט על ההתחלה בדקו את ההיקפים שלי, המידות שלי, הגובה שלי, ממש בחנו אותי.
באותו הנושא: