4 תשובות
בערך 8 לפחות בשבילי, כדאי שתלכי לישון עכשיו
עכשיו! כמה שתצליחי לישון יותר יעשה לך יותר טוב :) תבואי רעננה יותר
שואל השאלה:
הבעיה שלא סיימתי שש שעות שינה זה גם טוב?
הבעיה שלא סיימתי שש שעות שינה זה גם טוב?
אנונימית
כן זה בסדר, תלכי לישון ובהצלחה מחר במבחן!
באותו הנושא: