9 תשובות
8
שמונה
8
8,9
שואל השאלה:
אם אני ישנה 12 שעות, זה יותר מדי? אני לא שולטת על זה
אם אני ישנה 12 שעות, זה יותר מדי? אני לא שולטת על זה
אנונימית
זה יחסית הרבה ,לא מומלץ
על בסיס יומי כמובן
שמונה,עדיף שלא פחות משמונה כי אחר כך את יכולה להיות דיי עייפה במהלך היום.
12 זה המון
באותו הנושא: