4 תשובות
חביתב נטו ללא תוספות קשה לקפל אך ברעיון הוא לעשות את החביתה כרגיל להפוך פעם אחת להמתין ואז לקפל פעם מימין ופעם משמואלולהפוך מידי פעם. עם גבינה צהובה הולך נפלא
רן
אפשר להוסיף כל דבר שבא לך לבתוך (ירקות, גבינות וכ'ו ) ואז לקפל:)
שואל השאלה:
תודה רבה:)
אנונימי
את כנראה מתכוונת לאומלט

מכינים את הבלילה
מוזגים למחבת
מוספים את התוספות ( בצל, גבינה, נקניק וכו...) - רק בצד אחד
מנמיכים את האש וסוגרים עם מכסה
אחרי 3 דקות לערך צריך לקפל את הצד הריק על הצד המלא
לסגור את האומלט ואת המכסה לעוד דקה + עד לתפיחה קלה

בתאבון