6 תשובות
לי לא היה (רק כאב באזור הזריקה), אבל יש כאלה שיש להם חולשה ועייפות (או שהם סתם עשו את עצמם בשביל לא להגיע לבית ספר, לא בטוחה פפ)
יש קצת חולשה אחרי החיסון אבל זה רק ליום
לי אישית יום אחרי החיסון כאבו לי ברמות הידיים במיוחד ביד של הטטנוס, והרגשתי לא טוב, אבל זה עבר אחרי יום יומיים
לא.
לי רק כאב במקום של הזריקה ליומיים בערך
בהצלחה!
בהצלחה!
אני בכיתה ח ואמרו לנו שיהיה חיסון אבל לא ידוע מתי אז גם אני חוששת ממש
באותו הנושא: