8 תשובות
19, כן, שבוע
19 והיה בעיקר כאב ראש ויד חזקים כאלה אבל אחרי כדור זה עבר יותר
18
קצת כאבה לי היד וקצת כאב ראש לאיזה יומיים אבל זהו
קצת כאבה לי היד וקצת כאב ראש לאיזה יומיים אבל זהו
22 ולא היה לי כלום, רק כאבים ביד שעברו אחרי איזה יומיים
19 עשיתי לפניי יומיים חוץ מכאב קטן ביד לא היה לי משהו מיוחד
19 ולא היו לי תופעות
אולי רק טיפה כאב ביד אבל זה עבר תוך פחות מיום
אולי רק טיפה כאב ביד אבל זה עבר תוך פחות מיום
19 החיסון השפיע עליי הכי "קשה" מבין השאר בשבילי וזה היה חום וחולשה עם עייפות ליומיים
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימי
באותו הנושא: