6 תשובות
קודם כל איתי.
דבר שני, יש לך אולי איזו חברה טובה שתוכלי לדבר איתה על זה? אני בטוחה שיש עוד הרבה בשכבה שלך שמרגישים כמוך.
מוזמנת לשלוח הודעה:)
אני כולכך מבינה אותך אתמול הייתי כל היום סגורה בגלל זה ושאמרתי לאמא שלי היא זילזלה בי
תזכירי לעצמך שאת יכולה לעבור את זה
תזכירי לעצמך שאת יכולה לעבור את זה
צריך למצוא את האנשים הנכונים, אני למשל מאוד אוהבת חיות, אז מצאתי עבודה עם חיות ושם יש הרבה אנשים שמתעניינים ואפשר לדבר איתם על אותם תחומי עניין שלי.
עם מורה פרטית חח
באותו הנושא: