6 תשובות
אל תקראי לזה דיאטה דבר ראשון זה ישפר לך הכל. תקראי לזה אורח חיים בריא. ממליצה לך פשוט לאכול מאוזן ושלוש ארוחות ביום וארוחות משביעות שמשלבות חלבון, ירקות, פירות, בשר וכו.. תשתי המון מים ותעשי הליכה שלוש פעמים או פעמיים בשבוע/ אימון אפילו מהאימונים ביוטיוב אבל אל תעמיסי על עצמך (; בהצלחה.
ואני בטוחה שאת מושלמת גם בלי שאני מכירה אותך ובכל מידה 3>
מזל טוב!!
יש מלא אימונים לקלואי טינג תרשמי בגוגל זה עוזר ממש תנסי להפחית בפחמימות.. ותנסי לאכול לפי שעות מסוימות . תשתי הרבה מים
ואני רק רוצה להגיד לך שאת מהממת ואת לא צריכה להשתנות "בשביל שמשהו ישב עליך יפה "
תאהבי את עצמך את מהממת .
ומזל טוב לעוד חודש
פשוט תתאמני תעשי ריצות בבוקר וכו' ותאכלי בריא ולא ג'אנק פוד וכדומה ותכנסי למאזן קלורי שלילי
אל תעשי דיאטה מבלי אישור מדיאטנית. בגוגל יש כל מיני דיאטות שלא בטוח שטובות לך ואפילו יכולות להזיק לך.
אם זה חשוב לך, תלכי לדיאטנית והיא תתן לך תפריט שמדוייק לך ושלא יזיק לבריאות שלך, ואם לא אז פשוט תשתדלי לאכול ארוחות מסודרות עם כל אבות המזון ולעשות ספורט 2-3 פעמים בשבוע. בהצלחה❤
אל תעשי דיאטה
תפחיתי פחמימות, סוכרים, תעשי גירעון קלורי, ץתאמני
את יכולה בחדר כושר או בבית אימונים מהאינטרנט בחינם, אני עדיצי את ה14 יום של קלואי טינג וזה טוב
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם❤❤