8 תשובות
על הבת 18
האמת שממש תקין גם אם עוד חמש קילו תהיי מלאונת זה עדיין תקין לדעתי
אני חושבת שזה קצת מעל הממוצע אבל לא קריטי תבדקי במחשבון bmi
אנונימית
מבחינת bmi? זה עודף קטן
מבחינת אחוז שומן צריך לראות ולהחליט
מבחינת אחוז שומן צריך לראות ולהחליט
שואל השאלה:
תקשיבו אני לא נעלבת אם יגידו לי את האמת
אני שואלת בגלל שזה ממש גבולי (אז זה לא כזה סבבה..)
אם אני מכניסה לbmi שאני בת 17 אני בעודף קטן, אם אני מכניסה שאני בת 18 אני כבר לא
הקטע הוא שאני עוד פחות מחודשיים בת 18 ואני לא יודעת על איזה מהם להסתכל..
תקשיבו אני לא נעלבת אם יגידו לי את האמת
אני שואלת בגלל שזה ממש גבולי (אז זה לא כזה סבבה..)
אם אני מכניסה לbmi שאני בת 17 אני בעודף קטן, אם אני מכניסה שאני בת 18 אני כבר לא
הקטע הוא שאני עוד פחות מחודשיים בת 18 ואני לא יודעת על איזה מהם להסתכל..
אנונימית
תקין וסבבה לגמרי!
תקין
ממש גבולי, הכל טוב
באותו הנושא: