8 תשובות
זה ממש סבבה
זה בסדר גמור
זה לא עודף משקל
אם אני לא טועה (תתקנו אותי אם אני טועה) עודף משקל זה שאת שהמשקל יותר גבוה מהגובה
זאת אומרת לדוגמא
מטר 60 ו65
זה סבבה
זה בסדר גמור. אם את רוצה לדעת בוודאות תחשבי את הbmi שלך בגוגל
חח זה בדיוק הנתונים שלי
אנונימית
זה לגמרי בסדר.
זה לא עודף משקל-
זה בסדר.