34 תשובות
ברור?? לא לסכן את הסובבים אותך
כן מה יש לך להפסיד
אני חושבת שכן
לא הם מנסים להחדיר לך ציפים
אנונימי
כןן
אנונימית
אל תזריק באחריות החיסון הזה של ביל גייטס
אנונימי
זה לא נכון
אנונימי
חח לא אל תפלי תחת הלחץ של המדינה המסריחה הזאת
כדאי מהסיבה הפשוטה שתוכל להכנס למקומות
כן כי ככה תראה את נאמנותך לבונים החופשיים
אני ממטער להגיד
אבל לאף ממשלה לא אכפת ממך מספיק בשביל לשים לך ציפ. אין את הטכנולוביה לעשות ציפים שמשפיעים על מה שאת עושה. הם יכולים במקסימום חעקוב אחרי מה שאת עושה אבל זה מיותר כי את מסתובבת עם טלפון שעושה אותו דבר. גוגל יודע עלייך הכל מסיבה כלשהי

החיסון מגיע עם תופעות לוואי וכולן יותר טובות מהמחלה עצמה אז פשוט תתחסני תגני על הסובבים אותך ועל עצמך ואולי ככה תהיה חסינות עדר והקורונה תהפוך למחלה כמו שפעת ולא פנדמיה
לא.
והם לא מחדירים ציפים wtf
הם פוגעים לך במערכת החיסונית + מעוררים מחלות תורשתיות רדומות שאתה נשא שלהם.
אם יש לך בגנים מחלה תורשתית והיא הייתה רדומה, לאחר החיסון היא לא.
(הדי אן איי שלכם גם משתנה).
חברים אתם יותר מידי תמימים אתם סומכים על השלטונות בעולם יותר מידי ואתם גם נותנים לאיזו חברה שקוראת לעצמה "פייזר" להזריק לכם משהו שאמור בדיעבד לגרום לכם לחלות פחות קשה מאדם בלי החיסון אבל בסופו של דבר החולים קשה והמונשמים הם אלו שהתחסנו והרבה קיבלו גם דום לב.
ואני מדברת בעיקר על ילדים שקיבלו חיסון ואחריי כמה שעות ואפילו שעה מצאו את עצמם במיון.
בנות בגילאי 12-14 יש לכן עדיין מחזור?
אני באמת שואלת.
(גם לבנים זה פוגע פוריות.)
הנקודה שלי כאן היא שתפסיקו להיות כבשים בעדר.
המטרה שלהם היא להשאיר את הציבור כמה שיותר מטומטם ואתם נופלים במלכודת בלי להתבלבל.
ואם אתם לא תחטפו את זה קשה ואתם "מחוסנים" מה אכפת לכם איך בדיוק מישהו מסכן אותכם?
אתם נדבקים ומדבקים בדיוק כמונו + החיסון לא כזה יעיל וזה הוכח.
אז תנו לי סיבה אחת טובה שהיא לא תו ירוק ללמה להתחסן?
אתם פשוט אנשים מלאי תאווה ועסוקים בחומריות כל הזמן טיסות מועדנים אם כבר את אחראיים לזה שהמדינה במצב הזה.
אין ללא מחוסנים תו ירוק אז אין לנו פאקינג דרך להכנס למקומות ולהדביק אותכם חאלס למצוא תירוצים.
החיסון לא יכול לשנות את הdna שלך אז תפסיקי להפיץ שקרים זה מבוסס על טכנולוגיית mrna שזה משהו שונה מdna וזה לא משפיע על dna אז אל סתם תגידי דברים שאת לא יודעת
אנונימי
זה משנה ועוד איך..
אתה אוכל כל מה שאומרים לך.
הם ניזונים מאנשים כמוך.
^תאמיני לי שאני מבין יותר ממך בזה סבבה? לעומתך אני מבין בתחום הזה ואת סתם ילדה שלא מבינה מהחיים שלה
אנונימי
תוב עכי
אני לא מאמין שאני אשכרה מתווכח עם ילדה לגבי זה
אנונימי
אתה מפחד אה?
ממה? שירד לי הiq בגללך?
אנונימי
היה לך בכלל?
עזבי אין לי כוח להתווכח עם ילדה קטנה אם את רוצה לא להתחסן ולסכן את האנשים מסביבך תעשי את זה אבל אל תפיצי שקרים לפחות
אנונימי
כן
אנונימית
להפיץ שקרים?
או שתסביר מה אתה מבין יותר ממני או שתפסיק להגיד שאנשים מפיצים שקרים כשאין לך ידע(:
החיסון בכלל חא משנה את הdna
אם לא היה את החיסון כל כך הרבה אנשים היו מתים
החיסון מציל חיים ואין שום הוכחות לכך שהוא מסוכן
אנונימית
הנה אני אסביר, אני דבר ראשון אשכרה בדקתי ולמדתי על החיסון ועל עוד נושאים שקשורים לביולוגיה ולביוטכנולגיה שקשורים באיך הגוף מגיב לדברים ואחד מהם זה mrna, שתיים אני מכיר אנשים שעובדים בתחומי בילוגיה וביוטכנולוגיה ורופאים שאומרים שהחיסון בטוח. וזה לא קשה להבין שdna לא מושפע מmrna אפילו מחיפוש בגוגל.
אז אני רק אומר יש לי מקורות אמינים ויש לי גם קצת ידע בתחום בעצמי אז כן, אני מבין יותר ממך.
אני אשמח לדעת את המקורות שלך
אנונימי
החיסון מציל חיים? לכי תספרי את זה לחבר של אבא שלי שאחריי שעתיים מהחיסון מצא את עצמו עם מכונת הנשמה וכמוהו אחרים.
אין שום הוכחות? לאא שמעת על מקרים של דום לב? ולמה שהם יספרו לך על זה? כל המטרה זה לגרום לך להתחסן לא להפחיד אותך.
לא חסרים מקרים.
ושמעת על האנשים שקיבלו קורונה ומתו?
אנונימית
^^ אני נוטה להאמין למדענים מאשר ל"חבר של"

החיסון מציל חיים בסופו של דבר
ואתה מודע לזה שלרופאים אסור להגיד לך כלום כן? הם חתומים על סודיות.
אז אני נוטה להאמין לעובדות בשטח.
אנונימית.. אז בשביל מה את לוקחת חיסון כדי לחסל לעצמך את המערכת החיסונית?
אנונימית
^^^^את יודעת שיש כזה דבר שנקרא דעה אישית והמלצות ולכן רופאים יכולים להמליץ בין אם הם חושבים שנכון להתחסן או לא על פי דעתם האישית
אנונימי
תעשו מה שבראש שלכם..
אני עוד אחזור לכאן להגיד "אמרתי לכם".