4 תשובות
לא. את לא מוגנת. כיום גם מחוסנים נדבקים, החיסון הוא דיי חרטא.
מוגנת יותר אני חושבת
עכשיו את סוג של אותו הדבר, עוד שבועיים את תהיי חזקה יותר נגד הווירוס ואחרי החיסון השני את תהיי מוגנת (חלק מהמוטציות)
אני חושב שאותו הדבר, אפשר לומר שהחיסון השני "משלים את העבודה"
בכל זאת כדאי להיזהר כי יש גם זן הודי שמדביק מחוסנים
בכל זאת כדאי להיזהר כי יש גם זן הודי שמדביק מחוסנים
באותו הנושא: