9 תשובות
יש סיכוי אח שלי גם התחסן ויומיים אחרי עדיין כואבת לו היד
כן יש מצב. תשתדל להניע את היד כמה שיותר אבל לא באגרסיביות
שואל השאלה:
תודה רבה וספורט מותר לעשות פשוט יש לי מערכת אימונים קבועה ולא רוצה לפספס נגיד מותר לי לעשות היום בערב?
תודה רבה וספורט מותר לעשות פשוט יש לי מערכת אימונים קבועה ולא רוצה לפספס נגיד מותר לי לעשות היום בערב?
סיכוי גדול יעבור אבל
כן אין סיבה שלא
מחר בערב- פחות ופחות
חיסון שני זה הנוקאווט
חיסון שני זה הנוקאווט
שואל השאלה:
קיצר חיסון שני יכאב לי רצח אהה
קיצר חיסון שני יכאב לי רצח אהה
שואל השאלה:
?
?
לא יכאב רצח
כאב ביד כמו הראשון
אולם תוסיף חולשה וכאבי שרירים
כאלו עשית תאונה על 40 קמ"ש ויש לך קצת שפעת
אקמול מרגיע קצת
בכל זאת הגוף נכנס לאטרף- זה האימון שלו לקרב הגדול מול
"חביב"
כאב ביד כמו הראשון
אולם תוסיף חולשה וכאבי שרירים
כאלו עשית תאונה על 40 קמ"ש ויש לך קצת שפעת
אקמול מרגיע קצת
בכל זאת הגוף נכנס לאטרף- זה האימון שלו לקרב הגדול מול
"חביב"
באותו הנושא: