9 תשובות
יש סיכוי אח שלי גם התחסן ויומיים אחרי עדיין כואבת לו היד
כן יש מצב. תשתדל להניע את היד כמה שיותר אבל לא באגרסיביות
שואל השאלה:
תודה רבה וספורט מותר לעשות פשוט יש לי מערכת אימונים קבועה ולא רוצה לפספס נגיד מותר לי לעשות היום בערב?
סיכוי גדול יעבור אבל
כן אין סיבה שלא
מחר בערב- פחות ופחות
חיסון שני זה הנוקאווט
שואל השאלה:
קיצר חיסון שני יכאב לי רצח אהה
שואל השאלה:
?
לא יכאב רצח
כאב ביד כמו הראשון
אולם תוסיף חולשה וכאבי שרירים
כאלו עשית תאונה על 40 קמ"ש ויש לך קצת שפעת
אקמול מרגיע קצת

בכל זאת הגוף נכנס לאטרף- זה האימון שלו לקרב הגדול מול
"חביב"