9 תשובות
שואל השאלה:
מה לא אהבת? ^^
הפרקים האחרונים מבאסים..
סידרה שרק גאונים חושבים עליה אבל ממש אוברייטד
סדרה אוברייטד ממש
לא יודע ממה התלהבו
תראו עד הסוף ותבינו. ^^
אחת הסדרות הכי טובות שראיתי בהיסטוריה אבר
במבוק
אנונימית
שואל השאלה:
יואו בכיתי את חיי^
זה היה מזעזע
לא ראיתי עדיין, זה נורא טרנדי עכשיו וזה קצת מוריד לי מלראות.