9 תשובות
סדרה מעולה.
לא יצא לי לראות עדיין
משעמם רצח
^ חייבת לדעת כמה פרקים ראית
נחמד מאוד, לא בכיתי או משהו, פשוט היה טיפה עצוב לי בשבילו
סדרה מהממת אני מתה על סדרות מהסגנון הזה
התאהבתי בו. למרות שזה סידרה של פסיכופתים
אנונימית
אחלה
חמוד אבל זה נגמר רע מידי