8 תשובות
אין לך מה לעשות היא ילדותית
איך אני שונא אנשים כאלה
שואל השאלה:
זהו זה הקטע היא סתפ מאשימה אותי..היא בת 18 ואשכרה האשימה אותי שהלכהצלישון מאוחר ואמא שלה צרחה עלייה שישנה מאוחר וכל זה רק כי שפכתי את הלב שלי מה אני עובר אף אחד לא אמר לה להישאר
ולהקשיב לי.. (הקטע גם בלי קשר אליי היא ישנה מאוחר)
אנונימי
שואל השאלה:
אז לא יודע מה לעשות?לחכות ולהראות לה שזה לא מזיז לי שמסננת או לרשום לה משו ולרשום לה שהיא יודעת שלא אוהב שמסננים וכמו שהיא לא אוהבת שאסנן אותה משו בסגנום הזב
אנונימי
אחשלי שים עליה
היא משחקת איתך משחקים שחרר
אם היא תצטרך משהו היא תבוא אליך אל תיפול בשטויות האלה
שואל השאלה:
לא יעזור זאת לא פעם ראשונה ודיברנו על זה כבר..פשוט ארשום לה אולי שלא מתאים לי לחזור לתקפות שהיא הייתה מסננת אותי? איך להעביר לה תמסר?וברור שלא אסנן לא ייורד לרמה כזאת
אנונימי
שואל השאלה:
מאתמול לא רשמה לי כלום מאז שעניתי לה עלזה שהאשימה
אנונימי
שואל השאלה:
אחלה גבר תודה
אנונימי