8 תשובות
תתקשר אליה
תדבר על זה
תנסה לכתוב לה שוב, אם היא לא תענה תחכה קצת שהיא תרגע ותוכל לדבר איתה.
שואל השאלה:
לא כתבתי לה כלום מאז שעניתי לה על זה שהאשימה סתם היא סיננה אתזה ומאז לא כתבה כלום..אז לא כתבתי כלו פגם
אנונימי
שואל השאלה:
כל מי ששאלתי אותו עד עכשיו^^אמר שזאת התנהגות לא בוגרת
אנונימי
ואתה צודק, כי אם תהיה מלחמת אגו זה לא ייגמר.
תשאל אם הכל טוב, מקסימום תפתח את זה מההתחלה. תהיה בוגר.
שואל השאלה:
יומים שלמים להירגע לא מוגזם אבל?
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שאמרתי שזה מוגזם^להירגע לוקח יום אחד גג
אנונימי