8 תשובות
תתקשר אליה
תדבר על זה
תנסה לכתוב לה שוב, אם היא לא תענה תחכה קצת שהיא תרגע ותוכל לדבר איתה.
שואל השאלה:
לא כתבתי לה כלום מאז שעניתי לה על זה שהאשימה סתם היא סיננה אתזה ומאז לא כתבה כלום..אז לא כתבתי כלו פגם
לא כתבתי לה כלום מאז שעניתי לה על זה שהאשימה סתם היא סיננה אתזה ומאז לא כתבה כלום..אז לא כתבתי כלו פגם
אנונימי
שואל השאלה:
כל מי ששאלתי אותו עד עכשיו^^אמר שזאת התנהגות לא בוגרת
כל מי ששאלתי אותו עד עכשיו^^אמר שזאת התנהגות לא בוגרת
אנונימי
ואתה צודק, כי אם תהיה מלחמת אגו זה לא ייגמר.
תשאל אם הכל טוב, מקסימום תפתח את זה מההתחלה. תהיה בוגר.
תשאל אם הכל טוב, מקסימום תפתח את זה מההתחלה. תהיה בוגר.
שואל השאלה:
יומים שלמים להירגע לא מוגזם אבל?
יומים שלמים להירגע לא מוגזם אבל?
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שאמרתי שזה מוגזם^להירגע לוקח יום אחד גג
זה מה שאמרתי שזה מוגזם^להירגע לוקח יום אחד גג
אנונימי
באותו הנושא: