5 תשובות
שואל השאלה:
פליז עזרה
אנונימי
שואל השאלה:
אז לא לשלוח לה שהיא מגעילה ושמתחרט שבגרתי אותה ולמה לעזעזל בנחתי תלב אצלה?זה יושב לי סלב וחייב לפרוק
אנונימי
תקשיב אם אתה מרגיש שזה יושב לך על הלב לך עלזה,תכתוב לה כל מה שאתה מרגיש,שאתה מתחרט על הרגע שהכרת אותה וכל זה.בהצלחה(:
אנונימית
שואל השאלה:
אין אפשרות להיפגש היא גרה שעה ממני ואין כי היא מסננת אותי וכתיבה לא עוזר לי^
אנונימי
שואל השאלה:
איך בנאדם יכול להיוצ כלכך רע ובלי לב
אנונימי