9 תשובות
תשלחי לו הודעה על זה
שהוא אפס שמפחד מחברים שלו
תדברו על זה ותראי מה הלוז. בהצלחה
שואל השאלה:
חברה שלי רשמה לו שזה לא יפה שהם לא באו הוא רשם "לא נורא"
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל הקטע שכשהוא התחיל איתי הוא שלח את חבר שלו בשביל לבקש את המספר והם היו כולם מאחורה
אנונימית
שמעי, סורי אבל הוא אפס
הוא לא יודע להגיד שלום? הוא רוצה שחברה שלו תיהיה זו שהוא פחד לקום להגיד לה שלום? בדיחה
תשלחי לו הודעה, הוא יצא אפס רצח
או שהוא ביישן ברמות או שהוא סתם מטומטם, תבדקי לפני שאת פוסלת אותו.
שואל השאלה:
איך לבדוק?
מילא הוא היה רושם סליחה התביישתי או לא הרגשתי נוח ליד חברים
אבל הוא רשם אשכרה "לא נורא"
אנונימית
באותו הנושא: