איזה אחד ממש חתיך התחיל איתי ואנחנו מדברים באינסטה כבר שבועיים.. אני רק מתפללת שהוא אדם טוב ויכבד אותי זה הכל...
דווקא כשאמרתי : "אני סיימתי עם מטומטמים ומשחקי ילדים!" לא בא לי אף אחד והתחלתי להשקיע בעצמי פתאום הוא הופיע... בשיא שהייתי עייפה בבאסה לבד בבית וחצי מהזמן בטיפול נמרץ עם אבא שלי כי יצא מניתוח קשה.... המשכנו לדבר החלטתי לתת צאנס כי הוא רוצה לבוא עד אלי ובחיים לא הציע לי לבוא אליו בניגוד לבחורים אחרים... גם שאלתי אותו אם הוא באמת רוצה להכיר אותי או סתם לזיין והוא אמר שלהכיר. קיצר בא לי לראות מעשים בשטח... וכן קצת איבדתי אמון בבני אדם...