6 תשובות
נשמע איקי דביקי
תגידי לו שלא יכתוב את זה כל שנייה אולי הוא מתלהב לדבר איתך . או את ממש מוצאת חן בעיניו
אם מישהי הייתה כותבת לי את זה ככה אחרי יומיים, אני אישית הייתי חותך.
כי אם התחלתי איתה כנראה שזה היה בשביל שיקרה משהו, ולא זיון מהיר.
מעדיף להכיר את האופי לפני שאני ממשיך, ויש מצב שהיא כותבת את זה
לכולם שזה בכלל מוריד, כי מי לא רוצה להרגיש מיוחד בעיני מישהו?
כי אם התחלתי איתה כנראה שזה היה בשביל שיקרה משהו, ולא זיון מהיר.
מעדיף להכיר את האופי לפני שאני ממשיך, ויש מצב שהיא כותבת את זה
לכולם שזה בכלל מוריד, כי מי לא רוצה להרגיש מיוחד בעיני מישהו?
אם זה מאוד מציק לך, תגידי לו את זה.
אם הוא לא מצליח לשנות את זה, עדיף שתחתכי את זה כאן.
אם הוא לא מצליח לשנות את זה, עדיף שתחתכי את זה כאן.
רשמי לו שזה מעצבן
לחסום!
באותו הנושא: