56 תשובות
19(?)
כי זה היון הולדת הבא
וכל יום הולדת זה חשוב
כי זה היון הולדת הבא
וכל יום הולדת זה חשוב
21
זה הגיל לאלכוהול בהרבה ארצות
זה הגיל לאלכוהול בהרבה ארצות
18 זה לא חשוב.
אנונימית
אולי 20, פתיחה של עשור חדש לחיים. אחרי 18 אין ימי הולדת חשובים
אנונימית ^^^
קשה לקרוא?
החא לא ציינה בשום מקום ש18 זה יום הולדת חשוב
קשה לקרוא?
החא לא ציינה בשום מקום ש18 זה יום הולדת חשוב
poal
הבנת הנקרא בסיסית באמת, אם היא אומרת איזה הכי חשוב אחרי 18
משמע 18 זה חשוב
הבנת הנקרא בסיסית באמת, אם היא אומרת איזה הכי חשוב אחרי 18
משמע 18 זה חשוב
היא לא כתבה איזה הכי חשוב אחרי 18
היא כתבה.אחרי שעוברים את הגיל הזה
איזה גיל הוא הכי חשוב?
זה אומר שהיא שואלת איזה מהגילאים הכי חשוב
אבל כל אלה שהם 18 ומטה לא באפשרויות
היא כתבה.אחרי שעוברים את הגיל הזה
איזה גיל הוא הכי חשוב?
זה אומר שהיא שואלת איזה מהגילאים הכי חשוב
אבל כל אלה שהם 18 ומטה לא באפשרויות
היא השאירה את זה פתוח. זו הבעיה בשאלות שלא מנוסחת כמו שצריך. אפשר לכוון אותן לאן שרוצים
אנונימית
^
אני מסכים אבל חלקי
היא ניסחה גרוע ולא ברור
אבל לםי המילים האלה אפשר להבין ממש טיפה ונכה למה היא מתכוונת
אני מסכים אבל חלקי
היא ניסחה גרוע ולא ברור
אבל לםי המילים האלה אפשר להבין ממש טיפה ונכה למה היא מתכוונת
אפשר גם להבין אחרת.
אנונימית
כל אחד רואה את הדברים בצורה אחרת לפי דרך החשיבה שלו
אנונימית
היא לא ציינה איזה גיל הכי חשוב אחרי 18
היא ציינה אחרי שעוברים את הגיל הזה
אם היא הייתה כותבת
אחרי גיל 18 איזה יום הולדת הוא הכי חשוב?
כי םה אםדר אולי להבין שהיא מציינת שגיל 18 הוא גיל חשוב
אבל בשאלה היא ציינה אחרי שעוברים אותו
היא ציינה אחרי שעוברים את הגיל הזה
אם היא הייתה כותבת
אחרי גיל 18 איזה יום הולדת הוא הכי חשוב?
כי םה אםדר אולי להבין שהיא מציינת שגיל 18 הוא גיל חשוב
אבל בשאלה היא ציינה אחרי שעוברים אותו
מה זה כל כך משנה אם השואלת חושבת שיום הולדת 18 חשובה או לא חשובה מה אתם מנסים לפענח פה תענו לה על השאלה או שאל תענו בכלל
20 לרדוף.
הגיל שהאדם מתחיל לרדוף אחרי מזונותיו.
הגיל שהאדם מתחיל לרדוף אחרי מזונותיו.
21.
כל המספרים העגולים
20,30,40 וכו'...
20,30,40 וכו'...
20
מחליפים קידומת
מחליפים קידומת
לדעתי 20
אני לפחות ממש התלהבתי
אני לפחות ממש התלהבתי
21 ואז כל עשור
יום ההולדת הראשון שהוא לא בבסיס
120
20 כי זה יום הולדת עגול
21, סיום צבא.
50
לפי בזוקה 21
120
50? זה יובל
21
הכל חסר משמעות כל מה שמשנה זה להפליץ כמה שפחות
100
21, רוב האנשים משתחררים מהצבא בגיל הזה ויוצאים לאזרחות, גיל חשוב
נראלי 21
במדינות אחרות זה כמו 18 של הארץ
במדינות אחרות זה כמו 18 של הארץ
25
לא דעה עברתי את גיל 18 19 20 ולא הרגשתי את זה
לפי דעתי זה
12,13,15,18,21,30,40,60,70,80,85,90
12,13,15,18,21,30,40,60,70,80,85,90
20
21
22 בגלל השיר של טיילור סוויפט.
20 אומגאדד זה 2 עשורים מהחיים שלך השתחררת מצבא את בשנות ה20 שלך השנים הכי טובים בעולם לכי לשתות לכי תבלי תכירי מישהו אם אין לך וחיי את החיים סיס
20 לדעתי הכי החשוב הקרוב את מחליפה עשור
אני חושבת ש25 או 30
ימי הולדת עגולים נראה לי
גיל 6 כי זה הגיל שעולים ליסודי
יופי דופי היי
יופי דופי היי
אנונימית
תודו מצחיק דיי
אנונימית
אחרי זה כבר אין למה לצפות, רק לפנסיה
19 כי זה הגיל האחרון שנגמר עם 1 ואחרי זה את כבר לא נערה (teen) רשמית
אנונימית
20
החלפת קידומת
החלפת קידומת
שואל השאלה:
לא יום הולדת 50?
לא יום הולדת 50?
אנונימית
20, לי זה חשוב בתור בת לשחרור מצהל
21.