7 תשובות
לצאת לעבוד
שירות לאומי
שירות לאומי חד משמעית
שואל השאלה:
למה לצאת לעבוד ולמה שירות לאומי
אם כן שירות לאומי אז אני עושה רק שנה
למה לצאת לעבוד ולמה שירות לאומי
אם כן שירות לאומי אז אני עושה רק שנה
אנונימית
למי אכפת מהקורות חיים. יש לך תירוץ ללמה את לא עושה צבא. שירות לאומי זה בזבוז אלא אם כן תתנדבי במקום שאת ממש תאהבי. תתחילי את החיים, תעשי כסף תעשי דברים שאת אוהבת במקום להיות מוגבלת במערכת
לצאת לעבוד
כי אין את בת 20 חבל על הזמן תתחילי להביא כסף ולחשוב על העיסוק העתידי שלך
כי אין את בת 20 חבל על הזמן תתחילי להביא כסף ולחשוב על העיסוק העתידי שלך
לא הבנתי.הוציאו אותך מהצבא בגלל חוסר עניין בשירות?איך עושים דברים כאלו מעניין אותי?!
באותו הנושא: