8 תשובות
אייפון.
הטלפון הכי חדש של סמסונג הוא לא טלפון דגל, אז...
ובכללי אני מאוד אוהב את
המוצרים של אפל.
שונא את גלקסי, כל חברה אחרת של אנדרואיד (כמעט) עדיפה.
הטלפון הכי חדש של סמסונג הוא לא טלפון דגל, אז...
ובכללי אני מאוד אוהב את
המוצרים של אפל.
שונא את גלקסי, כל חברה אחרת של אנדרואיד (כמעט) עדיפה.
גלקסי
תמיד אעדיף גלקסי
תמיד אעדיף גלקסי
שואל השאלה:
תודה לעונים ולונעצ*ם!
תודה לעונים ולונעצ*ם!
סמסונג
אפל אני אוהבת רק את הדגמי דגל של סמסונג בעיקר בגלל המסכים הגדולים אבל חוץ מזה אפל
אפל
חד משמעית סמסונג.
באותו הנושא: