10 תשובות
ננסה לשרוד
אני בטוחה שיהיה קשה אך נצליח
אני בטוחה שיהיה קשה אך נצליח
נאמין שיהיה טוב
בורחת מהארץ
נחיה עם ראש ממשלה אחר
נחיה עם גנץ כנראה
נצטרך להתמודד עם גנץ
אנונימית
אני הייתי בורחת מהארץ
במילא תוך שנתיים הממשלה תקרוס
אבל כן זה יהיה אסון
אבל כן זה יהיה אסון
נמצא ראש ממשלה אחר...? לא פעם אחת וחא פעמיים החלפנו רק ממשלה נראה לי שגם הפעם נתמודד.
כאילו, היו לנו היסטוריה מאוד... מוזרה של ראשי ממשלה, אחד הפך לצמח, השני נכנס לכלא, השלישי נרצח, הרביעית לא הבינה שעומדת להיות מלחה אפילו שכולם אמרו לה ולמשה דיין שעומדת להיות מלחמב, החמישי שקע לתוך דיכאון והתפטר, עוד אחד עזב לדרום ביום בהיר אחד ועוד.
כאילו, היו לנו היסטוריה מאוד... מוזרה של ראשי ממשלה, אחד הפך לצמח, השני נכנס לכלא, השלישי נרצח, הרביעית לא הבינה שעומדת להיות מלחה אפילו שכולם אמרו לה ולמשה דיין שעומדת להיות מלחמב, החמישי שקע לתוך דיכאון והתפטר, עוד אחד עזב לדרום ביום בהיר אחד ועוד.
זה לא יקרה!!
אם אין ימין אין מדינה!!
אם אין ימין אין מדינה!!
באותו הנושא: