7 תשובות
אם אתה מתלבט על קנייה, תקנה אייפון.
לדעתי עדיף אייפון
a זה מכשיר ביניים.. מין הסתם הוא קצת פחות טוב.
את יכולה להשוות בינהם.. אולי דווקא המכשיר a יכול להיות מעולה בשבילך
את יכולה להשוות בינהם.. אולי דווקא המכשיר a יכול להיות מעולה בשבילך
s נחשב יותר טוב מa, בגלל זה יש גם הבדל במחיר
שואל השאלה:
לא על אייפון רק על שני אלה
לא על אייפון רק על שני אלה
אנונימית
שואל השאלה:
ולא קשור למחיר מה יותר טוב?
ולא קשור למחיר מה יותר טוב?
אנונימית
s יותר טוב.
זה כן קשור למחיר בגלל מה שמציעים לך, משהו יותר טוב יעלה יותר
זה כן קשור למחיר בגלל מה שמציעים לך, משהו יותר טוב יעלה יותר
באותו הנושא: