14 תשובות
לדעתי כלום פשוט כלום אתה לא זוכר כלום הכל נעלם
אבל לא כדאי לחשוב על זה יטתר מידי כי זה מפחיד
כלום..בדיוק כמו לפני שנולדנו.
לא בדקתי
אני לא יודעת, מה שקורה אחרי החיים פה זה מעבר לידע של כל אדם בעולם
מוות זה שקר של ביבי כדי לגרום לנו להתחסן, הזקנים פשוט הולכים לגני חיות ומספרים לנו שהם שימפנזות
הלוואי שכלום
כלום בעזרת השם
^אני יודעת :)
חושך
תולעים אוכלים את הגוף שקבור באדמה
משפט בבי"ד של מעלה
אנונימי
גן עדן/גיהנום/כף הקלע
^יש כמה דברים שקורים לפני זה..
אנונימי