8 תשובות
תאכלי עוד אם את רוצה זה יחסית קצת
סבבה רצח
השעה רק 16:00
השעה רק 16:00
זה בסדר
אבל תאכלי עוד משהו יותר מאוחר
בתיאבון
אבל תאכלי עוד משהו יותר מאוחר
בתיאבון
זה לא מספיק תאכלי עוד
זה בסדר אבל מרגיש די קצת
אמ זה די בסדר אבל יכולת להוסיף עוד משהו
זה די קצת
זה נמשע קצת... אולי עדיף שתקחי עוד משהו
באותו הנושא: