5 תשובות
יואו אמאלה גם אני
אני גרה במודיעין והיה אצלנו צבועה או שעדיין יש ולא משנה לאן יקחו אותה היא תחזור לעיר שלנו אני חושבת שקראו לה רותי הצבועה
לא אמורים לכלוא אותה
זה סכנת חיים
אנונימית
שואל השאלה:
יש לנו להקות כיאלו זה שכונת יוקרה וזה אבל אחרי עש הרים והיום זה היה שיא שמעו אותם ממש חזק כי הם היו בשכונה ואני מפחדת כי הם היו המון
אתם צריכים כל השכנים להתלונן לעירייה
לשלוח מכתב עם החתימות של כל דיירי הבית
אנונימית
גם אצלי יש פה להקות
באותו הנושא: