6 תשובות
שפשוט אל תאכלי את החטיף?
קצת overreaction
קצת overreaction
שואל השאלה:
באלי
באלי
אנונימית
דווקא נראה שכן אכפת לך... תאכלי ותהני.
חחח תראי לי עוגה עם 6 כפיות סוכר
רוב העוגות זה חצי כוס ומעלה
רוב העוגות זה חצי כוס ומעלה
היא כתבה 12 כפיות!!! תקראי עוד פעם
אם היא הייתה מתכוונת לגרם היא הייתה כותבת גרם ...יש הבדל גדול בין 12 גרם לבין 12 גרם
אם היא הייתה מתכוונת לגרם היא הייתה כותבת גרם ...יש הבדל גדול בין 12 גרם לבין 12 גרם
זה לא מחייב
באותו הנושא: